slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Залізниця та міська влада Кривого Рогу розпочали облаштування станції Рокувата 7/2/2013

6 лютого начальник Придніпровської залізниці Ігор Гладкіх та міський голова Кривого Рогу Юрій Вілкул дали старт спільному проекту магістралі та місцевої влади з облаштування вокзалу та привокзальної території станції Рокувата.

Необхідність докорінних змін по цій станції давня й обумовлена цілою низкою чинників. Насамперед, стара будівля станційного вокзалу підлягає списанню як аварійна, затісна й незручна для пасажирів (її вже почали розбирати).

Крім того, більш як 100-кілометрова протяжність Кривого Рогу традиційно створює для городян (насамперед, жителів трьох густозаселених міських районів: Тернівського, Долгінцевського та Жовтневого) певні незручності в користуванні центральним вокзалом міста – Кривий Ріг-Головний. Вокзал станції Рокувата міг би вирішити цю проблему, ставши ще одним залізничним пасажирським центром Криворіжжя.

Місцева влада Кривого Рогу, зі свого боку, неодноразово заявляла про наміри облаштувати привокзальну площу як масштабну транспортну розв’язку для міського комунального й приватного електро- та автотранспорту. Це дає залізничникам зручну нагоду комплексно вирішити проблему підведення потрібних новому вокзалу комунікацій і власне доставки городян до станції.

Більш як два роки пішло на проектування й експертизу нового проекту, авторство якого належить фахівцям ВАТ «Інститут «Дніпрогіпротранс». Зрештою, дійшла черга й до практичного втілення спільних ідей та прагнень.

За словами начальника Придніпровської залізниці Ігоря Гладкіх, новий вокзальний комплекс станції Рокувата «буде компактним, гарним і зручним для пасажирів».

«Будуватимемо якісно й надійно, щоб років зо тридцять жодних серйозних робіт тут не виконувати, - сказав І.Гладкіх. – В архітектурі обрали українське бароко (аби витримати єдиний стиль із вокзалом Кривий Ріг-Головний, добре відомим городянам) і натуральні матеріали. Двоповерхова будівля міститиме всі сучасні переваги для пасажирів. Окремо подбаємо про людей з особливими потребами: для яких у новому вокзалі будуть спеціальні переходи, кімнати відпочинку, санвузли і головне – підіймачі».

«Переконаний, що це буде вокзал XXI століття, - вважає міський голова Кривого Рогу Юрій Вілкул. – І місто не стоятиме осторонь будівництва, а внесе у проект свою частку - у вигляді оновленої привокзальної площі».

Передбачається, що за умови суворого дотримання зобов’язань, узятих на себе учасниками спільного проекту з облаштування станції Рокувата, об’єкт буде введений в експлуатацію вже цьогоріч.

Довідка: Станція Рокувата Криворізької дирекції залізничних перевезень відкрита 1893 року. Щоденно вона приймає 10 приміських електропоїздів, 2 поїзди дальнього сполучення, а також виконує значну навантажувальну роботу (у січні 2013 року в середньому по станції щодоби вантажили 112 вагонів).