slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Обговорили виконання колдоговору за 2012 рік та перспективи розвитку підприємства 20/2/2013

За результатами 2012 року Придніпровська магістраль в основному виконала зобов’язання колективного договору, що забезпечило належний рівень соціального захисту придніпровських залізничників.

Про це йшлося на конференції трудового колективу підприємства за участі начальника Придніпровської залізниці Ігоря Гладкіх та голови Дорожньої профспілкової організації (Дорпрофсожу) Олександра Букреєва.

Попри скрутні умови, минулого року придніпровським залізничникам удалося досягти гідних результатів виробничої діяльності: у підсумку вантажообіг по підприємству склав 46,8 млрд тарифних тонно-кілометрів, пасажирообіг - 10 090 млн пас.-км.

Середньомісячна заробітна плата по Придніпровській залізниці за 2012 рік зросла на 15% порівняно з попереднім періодом і досягла 3 тис. 759,8 грн для працівників звичайної діяльності та 3 тис. 836,6 грн (+15,1%) - у сфері перевезень.

На господарське утримання, капітальний та поточний ремонт дитячих залізниць, закладів культурного, спортивного та оздоровчого призначення торік було направлено 27,6 млн грн, на заходи з охорони праці – 53,4 млн грн.

У літній період у 2012 році у відомчих оздоровчих закладах підприємства відпочило близько 3000 дітей та майже 11 тис. залізничників.

Загалом на виконання зобов’язань колективного договору у минулому році магістраль спрямувала 329,3 млн грн.

Заслухавши звіт Дорожньої профспілкової організації, начальник Придніпровської залізниці Ігор Гладкіх окреслив коло нагальних питань, над якими буде працювати підприємство найближчим часом.

Зокрема, особливу увагу приділятимуть роботам з підготовки залізничної інфраструктури до руху швидкісних поїздів, які вже влітку планують запустити між Дніпропетровськом та Сімферополем. Швидкісний рух також повинен з`єднати Південне узбережжя Криму з Донецьком та Харковом. Передбачається, що подорожуючі витрачатимуть на дорогу до Криму близько 5 годин.

Значні зусилля докладатимуться для розвитку вокзальної інфраструктури Придніпровської магістралі. Так, уже розпочато роботи з реконструкції вокзалу станції Рокувата, що розвантажить пасажиропотік вокзалу Кривий Ріг-Головний та дозволить мешканцям 3-х міських районів економити свій час на дорогу до вокзалу.

У планах - і масштабні проекти на залізничному вокзалі Дніпропетровськ-Головний. За словами керівника Придніпровської залізниці, до 2015 року він поповниться приміським вокзалом, тут збудують конкорси, встановлять ескалатори, перероблять тунелі, якими пасажири виходять до поїздів тощо.

Крім того, у Сімферополі та Дніпропетровську мають збудувати вагономийні комплекси.

За підсумками конференції трудового колективу Придніпровської залізниці затверджено акт перевірки виконання зобов’язань колективного договору за 2012 рік, дію самого договору зі змінами й доповненнями продовжили на 2013-й.