slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Заходи зі збереження вагонного парку у січні-липні 2014 року дозволили зменшити на 11% кількість пошкоджених вантажних вагонів 12/8/2014

В умовах старіння та обмеженої можливості оновлювати парк вантажних вагонів особливої актуальності набувають заходи щодо його збереження.

Упровадження цих заходів та контроль за їх безумовним виконанням на Придніпровській залізниці покладено на інспекцію по збереженню парку вантажних вагонів, а також відповідних працівників вагонного господарства, служби перевезень, комерційної роботи та маркетингу, дирекції залізничних перевезень.

Для підвищення схоронності парку вантажних вагонів у січні-липні 2014 року ними було проведено 1036 перевірок промислових підприємств та портів, під час яких виявлено 703 пошкоджених вантажних вагони, 47 розвантажувальних засобів, що не відповідають вимогам ГОСТу 22235-76, призупинено роботу 16 грейферних кранів у портах та 5 вагоноперекидачів, закрито 50 стрілочних переводів та 39 під’їзних колій. За результатами перевірок 55 посадовців, відповідальних за забезпечення цілісності вагонного парку, були притягнуті до матеріальної чи дисциплінарної відповідальності.

Ця копітка робота дала і більш вагомі та тривалі у часі результати: у січні-липні 2014 року кількість вантажних вагонів, пошкоджених на під’їзних коліях промислових підприємств та портів, зменшилися майже на 11 % (з 790 вагонів за сім місяців 2013 року до 703 – цьогоріч), а завдані у результаті цих пошкоджень збитки - на 8% (з 2 890 116 грн до 2 639 074 грн відповідно).

На жаль, сталим з року в рік залишається перелік найбільш недбалих користувачів вантажними вагонами, в якому «лідирує» ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» – 373 одиниці (або 53%), є також ПАТ «Інтерпайп Дніпропетровський Втормет» – 43 (або 6%), ПАТ «ДМКД» – 31 (або 4%) та ін. промислові гіганти.

Утім, наполегливі вимоги залізничників щодо хазяйського ставлення користувачів до вагонного парку, створення умов до збереження його цілісності під час навантажувально-розвантажувальних операцій та маневрової роботи дають позитивні зрушення. Так, на ПАТ «Запоріжсталь» у січні-липні 2014 року виконали ремонт 7,5 км колій та 56 стрілочних переводів, у тому числі й капітально – 2,1 км колій та 21 стрілочного переводу; у 2013-му ввели в дію два нових вагоноперекидачі, змінили температуру розігріву вагонів у гаражі-розморожувачі, що дозволило більш як удвічі зменшити кількість пошкоджень вантажних вагонів (з 23 за сім місяців 2013 року до 10 – цьогоріч). На ПАТ «ДМКД» на вимогу залізниці відремонтували баштовий пересувний вагоноперекидач, а до кінця цього року запланували ввести в експлуатацію новий роторний вагоноперекидач у доменному цеху.

Ці заходи надзвичайно важливі, адже саме порушення технічних умов під час розвантажування дають 67% усіх пошкоджень вантажних вагонів (472 одиниці цьогоріч). Значна кількість пошкоджень припадає на необережне розвантажування магнітною шайбою (222 вагони, або 32%), сходження вагонів з рейок (103 вагони, або 15% відповідно), виконання маневрових робіт (81 вагон, або 11% відповідно) та ін.

За виявлення пошкоджених вантажних вагонів на залізниці у січні-липні 2014 року було додатково премійовано 216 працівників на загальну суму 68 тис. грн.