slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Купуємо нові локомотиви та й модернізуємо старі 10/6/2011

Придніпровська залізниця, як і решта залізничних магістралей України, гостро потребує придбання нової техніки через значну зношеність парку тягового рухомого складу. Наразі на підприємстві понад встановлений термін експлуатуються всі електровози ВЛ8 та ЧС2; 95,1% тепловозів 2ТЕ116 та 80,5 % тепловозів ЧМЕ3.

Прогресуюче старіння парку локомотивів призводить до суттєвого (на 40-60%) збільшення витрат на його технічне обслуговування й ремонти, застарілі локомотиви, спроектовані й виготовлені у 50-60 роках минулого століття, за показниками економічності суттєво поступаються сучасним зразкам.

Упродовж 2007-2010 рр., виходячи зі своїх фінансових можливостей, Придніпровська придбала 16 локомотивів (11 електровозів ВЛ11М\5 та 5 електровозів ВЛ11М\6), що, зрозуміло, лише частково задовольнило її потреби.

Оскільки заміна в короткий термін практично всього локомотивного парку, ще й власним коштом, неможлива, на Придніпровській залізниці змушені виконувати капітальні ремонти із подовженням встановленого заводами-виробниками нормативного терміну служби з обов’язковим визначенням остаточного ресурсу несучих конструкцій локомотивів, який має гарантувати безпечну експлуатацію локомотива до наступного капітального ремонту.

У першому кварталі 2011 року на підприємстві капітально відремонтовано 16 локомотивів на суму 338 млн 510,4 тис. грн., зокрема, 14 електровозів і 2 тепловози.

У перспективі для оновлення рухомого складу на Придніпровській залізниці заплановано: перехід з електровозів ВЛ8 на вантажні електровози постійного струму ВЛ11М/6; придбання нових електровозів (виробництва ВАТ «Коломенський завод» чи ВАТ «Електровозобудівник» м. Тбілісі, Грузія) натомість ЧС2, що вже відпрацювали подовжений термін служби; модернізацію маневрових тепловозів ЧМЕЗ новим силовим обладнанням та сучасними системами керування з подовженням терміну їх служби на 30 років; модернізацію магістральних тепловозів 2ТЕ116 з подовженням терміну їх служби на 20 років. Двадцять електровозів ВЛ11 після капітального ремонту в умовах локомотивного заводу Придніпровська магістраль отримає від Львівської залізниці.

Для довідки: Локомотивний парк Придніпровської залізниці складається з 901 одиниць тягового рухомого складу.