Тепер на вокзалі Запоріжжя-1 пасажири можуть під’єднатися до Wi-Fi та посмакувати натуральною кавою 6/10/2015
Визнавши клієнтоорієнтованість одним із пріоритетів своєї діяльності, Придніпровська залізниця урізноманітнює послуги, що надає, та підвищує якість сервісів.
З 11 серпня більш зручним та приємним стало перебування пасажирів на вокзалі Запоріжжя-1. Зокрема, у залі очікування підвищеного комфорту подорожуючі можуть скористатися безкоштовним Wi-Fi. Пароль доступу до бездротової Інтернет-мережі охочим повідомляє швейцар. За спостереженнями працівників вокзалу, з моменту запровадження Wi-Fi відвідувачів у залі підвищеного комфорту побільшало на 10%.
Переглядаючи новини Всесвітньої Павутини, пасажири можуть підбадьорити себе горнятком зернової кави з автомату, який було встановлено у цій же залі. Новинка також користується неабияким попитом. З моменту встановлення кавомашини пасажири придбали 308 порцій запашного натурального напою, що складає 39% від загального обсягу чайно-кавової продукції, реалізованої у залі підвищеного комфорту в серпні-вересні цього року. Крім того, попит пасажирів на гарячі напої проти аналогічного періоду 2014 року зріс майже на 30% (793 та 589 склянок відповідно).