slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Завдяки замовленням Укрзалізниці Дніпропетровський тепловозоремонтний завод повернувся до повного робочого тижня і збільшив обсяги робіт 20/11/2015

Завдяки курсу Укрзалізниці на максимальне завантаження всіх профільних підприємств з ремонту рухомого складу, Дніпропетровський тепловозоремонтний завод (ДТРЗ) отримав можливість стабільно працювати. На заводі планують ввести другу зміну та збільшити кількість працівників робітничих спеціальностей – токарів, ливарників, складальників та ін.

Наприкінці 2015 – на початку 2016 року трудовий колектив Дніпропетровського тепловозоремонтного заводу, де нині 1200 працівників, поповниться ще 250-300 робітниками. Це не тільки пожвавить виробниче життя підприємства, але й стане допомогою у вирішенні регіональної проблеми зайнятості працездатного населення.

ДТРЗ активно запрацював влітку, тоді як у першій половині поточного року на підприємстві була дуже складна ситуація. З початку року з цехів заводу вийшли всього 3 локомотиви. З огляду на невелику кількість замовлень у першій половині року на підприємстві працювали у режимі неповного робочого тижня (3-4 дні) та жорсткої економії коштів.

Ситуація кардинально змінилася з середини літа. У липні-листопаді завод виконав капітальний ремонт 27 тепловозів для Укрзалізниці, а до кінця року на її замовлення планує відремонтувати ще 16 секцій локомотивів 2Т116 та 3 локомотиви ЧМЕ3. Уже сформоване замовлення від українських залізниць і на 2016 рік - 85 тепловозів.

«Сьогодні на підприємстві немає жодного верстата, який би стояв, – говорить начальник управління зовнішньоекономічної діяльності, маркетингу та збуту ДТРЗ Валерій Загоруйко. – Завдяки стабілізації ситуації ми також активізували роботу над розширенням міжнародного співробітництва, зокрема з Чехією, ФРН, Казахстаном, взялися за імпортозаміщення, підвищення енергоефективності тепловозів, які виходять із заводських цехів після капремонтів чи модернізації, за поповнення переліку вузлів та агрегатів, які б могли додатково модернізувати своїми силами».

Разом із виробничим ожило і соціальне життя заводчан. Уперше за останні роки на підприємстві запалили вогонь пам’яті біля меморіалу на честь працівників заводу, які загинули у роки Другої світової війни, відродили Дошку пошани кращих працівників, заговорили про плани відродження заводської поліклініки, власної бази відпочинку на р. Оріль, оздоровчого табору на Арабатській стрілці, де за один заїзд можуть відпочити 330 дітей та 82 дорослих.

А до дня Святого Миколая тепловозоремонтники, які у скрутні для себе часи не зачерствіли душею, вже сьогодні готують подарунки та домовляються про святкову театральну виставу для вихованців дитячого будинку із селища ім. Шевченка, що в Дніпропетровську.

Нагадаємо, що Дніпропетровський тепловозоремонтний завод виконує повний цикл робіт з капітального ремонту та модернізації тепловозів та їх окремих агрегатів. Завод має право подовжувати термін експлуатації локомотивів після капремонту в середньому на 5-10 років. На цей час основний замовник ДТРЗ – Укрзалізниця.