slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

У 2015 році компенсаційні виплати Придніпровській залізниці за пільгові приміські перевезення пасажирів зросли більш як на третину... 26/1/2016

У 2015 році компенсаційні виплати Придніпровській залізниці за пільгові приміські перевезення пасажирів зросли більш як на третину, однак усе одно не покривають фактичні витрати

Протягом 2015 року на Придніпровській залізниці пасажиропотік у приміському сполученні зріс більш як на 18% - за рік приміськими поїздами магістралі скористалися 15 млн 103,1 тис. пасажирів (проти 12 млн 774, 1 тис. осіб у 2014-му).

Практично кожен третій торішній пасажир подорожував за соціальними тарифами (5 млн 12,7 тис. осіб проти 4 млн 715,3 тис. у 2014 році). Сума, яку повинні відшкодувати залізниці замовники пільгових перевезень, у 2015 році склала 51 млн 365,7 тис. грн. Фактично ж із місцевих держбюджетів підприємству було компенсовано лише 35 млн 760,1 тис. грн.

Як зазначають у службі приміських пасажирських перевезень, ця сума перевищує компенсаційні виплати 2014 року більш як на 34% (35 млн 760,1 тис. грн. проти 26 млн 648,9 тис. грн.), однак усе одно є неповною - це близько 70% коштів, витрачених залізницею на перевезення пільговиків протягом року.

Щоб забезпечити передбачене чинним законодавством відшкодування витрат на пільгові перевезення, на Придніпровській залізниці торік не послаблювали взаємодію з місцевими держадміністраціями – замовниками перевезень за соціальними тарифами. Успішною практикою стали взаєморозрахунки шляхом клірингових операцій (у 2015 році кліринг склав майже 33,3 млн грн), а також претензійно-позовна робота.

Ще до початку нового фінансового року залізничники направили до місцевих держадміністрацій листи з вимогою закласти у бюджет суми субвенцій, достатні для повного відшкодування витрат залізниці на пільгові перевезення пасажирів у приміському залізничному сполученні, зазначивши, що постійна їх недокомпенсація ускладнює для підприємства оновлення моторвагонного рухомого складу, придбання потрібних запчастин для проведення ремонтних робіт, урізноманітнення послуг для пасажирів тощо.