slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

На Придніпровській залізниці не послаблюють контроль за сферою обслуговування пасажирів 17/2/2016

З метою зміцнення трудової дисципліни, стабільного забезпечення високої якості пасажирського сервісу на Придніпровській залізниці встановили жорсткий контроль за сферою обслуговування пасажирів.

Передусім це стосується роботи поїзних бригад на маршрутах приміського та дальнього сполучення. Поширеною практикою на магістралі стало проведення додаткових інструктажів та службових занять із персоналом, задіяним у пасажирських перевезеннях, а також раптові ревізорські перевірки на маршрутах прямування поїздів.

Так, у 2015 році під час таких перевірок було виявлено 153 факти порушення трудової дисципліни членами поїзних бригад приміських потягів. У 121 випадку мало місце несумлінне виконання посадових обов’язків, у 32 – провезення безквиткових пасажирів. У поїздах дальнього сполучення ревізори зафіксували 9 фактів порушення службових обов’язків членами поїзних бригад: чотири рази провідники намагалися провезти безквиткових пасажирів, ще у п’яти випадках проігнорували митні правила.

За результатами проведених перевірок 72 працівникам пасажирського господарства залізниці було оголошено догани, 33 – звільнили, 7 – перевели на роботу, безпосередньо не пов’язану з обслуговуванням пасажирів.

Важливим чинником у підвищенні якості пасажирських перевезень стала діяльність «гарячих» ліній Укрзалізниці «Якість та сервіс» та «Стоп-корупція», яка дозволила налагодити прямий діалог із пасажирами та клієнтами. З моменту започаткування цих ліній у вересні 2015 року на контактні номери колл-центру надійшло 596 звернень щодо роботи пасажирського господарства Придніпровської залізниці, в тому числі 212 подяк.

Щодо критичних зауважень, то подорожуючі у далекому сполученні здебільшого скаржилися на незадовільний технічний стан рухомого складу (59 звернень), низьку якість прання постільної білизни (20), грубу поведінку членів поїзних бригад (23), невиконання ними службових обов’язків (19) тощо. Пасажирів приміських потягів переважно непокоїло порушення графіка руху поїздів (74 дзвінки), якість обслуговування пасажирів (47), незадовільний санітарно-технічний стан моторвагонного рухомого складу (21) і неналежна організація роботи станцій (15).

Кожне зі звернень пасажирів на «гарячі» лінії Укрзалізниці у добовий термін було розглянуте фахівцями причетних служб магістралі, заявники отримали детальні відповіді. Окрім того, за результатами службових розслідувань до відповідальності притягнули 149 несумлінних працівників: 35 звільнили з посади, 125 оголосили догани, 42 позбавили премії, 11 перевели на посади, не пов’язані з обслуговуванням пасажирів, ще з 22 провели попереджувальні бесіди.