slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Майже 8% звернень пасажирів Придніпровської залізниці на галузеві «гарячі» лінії – зі словами подяки 25/5/2016

За чотири місяці 2016 року на «гарячі» лінії Укрзалізниці «Якість та сервіс» і «Стоп-Корупція» надійшло 558 звернень (554 та 4 відповідно), які стосуються роботи пасажирського господарства Придніпровської залізниці.

З-поміж загального числа звернень 7,7 відсотка (43 звернення) становлять подяки. Пасажири вдячні залізничникам за повернення забутих речей, допомогу та чуйне ставлення у складних ситуаціях, тощо.

А от нарікають переважно на якість обслуговування у поїздах та на вокзалах. За результатами перевірок скарг пасажирів працівників пасажирського господарства, які допустили порушення службових обов’язків, притягнуто до дисциплінарної відповідальності. Зокрема, одного залізничника звільнили з роботи, трьох перевели на роботу, не пов’язану з обслуговуванням пасажирів, 60 отримали догани, ще 46-х позбавили преміювального заохочення.