slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Ситуація з квитками – під контролем 11/8/2011

"Є попит, який ми намагаємося максимально задовольнити" - так відповів на запитання про ситуацію з квитками в кримському напрямку і з Криму начальник відділу вокзалів Придніпровської залізниці Іван Леводянський на недавній прес-конференції в редакції газети "Вісті Придніпров'я" (м.Дніпропетровськ).

За його словами впродовж літніх місяців магістраль перевезла понад 20 млн. пасажирів, у тому числі у кримському напрямку – більш як 2,1 млн.

- Цьогоріч, як свідчать цифри, від відпочинку в Криму відмовилось чимало громадян Росії і Білорусі. Тож у нас з'явилася можливість інтенсивніше використовувати вагонний парк дороги для внутрішнього сполучення, - відмітив І.Леводянський.

Від початку літа, за словами посадовця, в Крим прибуло майже 4 тис. потягів з відпочивальниками. У літніх перевезеннях Придніпровська залізниця задіяла понад тисячу вагонів. За необхідності призначалися вагони зверх норми й додаткові поїзди. У липні, наприклад, чотири - на Феодосію, Генічеськ і Сімферополь. На серпень їх призначили сім, ще й три дитячих, - зважили на те, що пасажиропотік у бік Кримського півострова усе ще значний, а з кінця липня намітилось його збільшення й у зворотному напрямку.

Коментуючи ситуацію довкола квитків, І.Леводянський поінформував журналістів про те, що на період з 5 серпня по 16 вересня тільки у дніпропетровських поїздах до Сімферополя, Феодосії, Євпаторії й Керчі пасажирам було запропоновано майже 74 тис. місць. Наразі викуплено від 25 до 60 % квитків, тобто квитки ще є, треба лише потурбуватись про них заздалегідь. Як і про дорогу додому.

Розповів І.Леводянський і про те, що на Придніпровській заохочують пасажирів купувати квитки через Інтернет, прагнучи вже цьогоріч довести такий їх продаж до 50%. Задля цього з 12 до 3 гривень зменшили комісійний збір, на основних вокзалах магістралі (Дніпропетровськ, Запоріжжя, Сімферополь, Севастополь, Джанкой) відкрили спеціальні каси для пасажирів, які замовили квитки через Інтернет, - щоб їх позачергове обслуговування не викликало невдоволення пасажирів у загальних чергах.

А ось хвилювання громадян про те, що зарезервовані через Інтернет, а затим не- викуплені квитки не дістануться нікому, за словами керівника служби вокзалів, марні. Адже є чіткі терміни, коли замовник має викупити свою «броню», інакше вона знову потрапляє до вільного продажу.

Почули журналісти й про жорсткий контроль за роботою кас. На вокзалі Дніпропетровська, наприклад, щоденно працюють 8 добових та 15 кас попереднього продажу квитків, до яких у черзі стоять в середньому по 5-6 пасажирів. Щойно їх кількість збільшується до 10-15 осіб, адміністрація вокзалу, яка має можливість за допомогою відеонагляду спостерігати за касовими залами, дає вказівку відчинити додаткові каси, що швидко розвантажують черги. У зв’язку з інтенсивним пасажиропотоком ухвалене й рішення подовжити роботу кас попереднього продажу до 21.00. Крім того, працівники вокзалів, а також міліціонери наглядають, щоб тут не було перекупників, застерігають пасажирів від придбання квитків «з рук».

Отже, за словами І.Леводянського, на Придніпровській залізниці намагаються тримати руку «на пульсі», щоб цілком задовольнити попит пасажирів на літні пасажирські перевезення, і не тільки в кримському напрямку.