У жовтні 2016 року Придніпровська залізниця отримала від місцевих держадміністрацій 71% від нарахованих за пільгові приміські перевезення пасажирів коштів 30/11/2016
За десять місяців 2016 року в приміському сполученні Придніпровська залізниця відправила 12 млн 672,1 тис. пасажирів, з яких майже третину (31% або 3 млн 918,3 тис. осіб) становлять пільговики. Тільки у жовтні приміськими поїздами магістралі перевезено 1 млн 196,4 тис. пасажирів, кожен третій з яких – це пасажир пільгових категорій.
Однак ситуація з компенсацією залізниці її витрат на приміські перевезення за соціальними тарифами залишається складною. Так, у січні-жовтні залізницею було нараховано і пред’явлено до відшкодування з місцевих бюджетів 44 млн 367,8 тис. грн, відшкодовано - менше 24% (10 618,6 тис. грн).
Щоб отримати кошти за вже надані послуги, залізничники змушені вдаватися до судово-позовної роботи, вести постійне листування з регіональними управліннями праці, проводити часті особисті зустрічі з керівниками місцевих держадміністрацій, які є розпорядниками коштів місцевих бюджетів.
Однак це має позитивні наслідки. Так, у жовтні з 4 млн 235,9 тис. грн., нарахованих за перевезення у приміському сполученні пільгових категорій пасажирів, магістралі компенсовано 2 млн 998, 2 тис. грн, або майже 71%.
Досягнуто принципові домовленості з питань компенсаційних відшкодувань з керівництвом Дніпропетровської, Криворізької, Марганецької, Енергодарської, Запорізької та Токмацької міських рад, а також Мелітопольської, Приморської, Чернігівської, Бердянської, Новомосковської, Василівської, Вільнянської, Новомиколаївської і Токмацької райдержадміністрацій, які вже здійснюють часткові виплати, готові до укладення договорів, а також обговорюють закладення відповідних коштів у місцеві бюджети наступного року.
Однак є й такі, що вважають забезпечення приміських перевезень пасажирів виключно обов’язком залізничників, тішать себе тим, що за непростої ситуації в країні, в тому числі й соціальної, залізничники навряд чи вдаватимуться до радикальних непопулярних кроків. Серед них – Кам’янська та Верхньодніпровська міські ради.
Попри це, Придніпровська магістраль не залишає сподівань на плідну співпрацю і позитивне вирішення з місцевими держадміністраціями проблемних питань залізничного транспорту. В тому числі у приміському пасажирському сегменті.