У 2016 році на «гарячі» лінії Укрзалізниці звернулися понад 2,2 тис. пасажирів Придніпровської залізниці 14/2/2017
За минулий рік на «гарячі» телефонні лінії Укрзалізниці «Якість та Сервіс» і «Стоп корупція» зателефонували 2 тис. 209 пасажирів Придніпровської магістралі, причому 636 дзвінків (понад 28%) були зі словами подяки залізничникам.
Справедливі нарікання пасажирів викликали: незадовільний технічний стан вагонів (16,7 % усіх звернень), невиконання службових обов’язків або нетактовна поведінка членів поїзних бригад (8,3 %), незручний розклад руху поїздів (6,7 %), порушення технології та режиму роботи вокзалів і станцій (2,4 %), стан постільної білизни (1,8%), відсутність вільних місць у продажу (1,2 %).
Однак слід зазначити і те, що майже у третині випадків скарги пасажирів, висловлені минулоріч на «гарячі» телефонні лінії Укрзалізниці, під час розгляду на місцях не підтвердилися.
Утім, жодне із звернень громадян не залишилося без відповіді, а у разі підтвердження фактів - без відповідних заходів реагування щодо винних працівників. Так, у минулому році 197 порушників трудової дисципліни отримали догани, 126 - залишились без премій, 13 - перевели на інші посади, не пов’язані з обслуговуванням пасажирів, 17 осіб звільнили.
Протягом першого місяця 2017 року пасажирська служба Придніпровської магістралі вже опрацювала 240 звернень на «гарячі» відомчі лінії щодо обслуговування пасажирів у поїздах та на вокзалах. Більше половини заяв (132 звернення або 55 %) у нинішньому році становили подяки за якісне обслуговування, доброзичливість та допомогу у вирішенні проблемних питань.
Нагадаємо, що в ПАТ «Укрзалізниця» діють сервіси «Стоп корупція» та «Якість та сервіс», куди може звернутися кожен пасажир. Зокрема, «Стоп корупція»: телефон 0800-50-3222, електронна адреса ; «Якість та сервіс»: телефон 0800-50-3111, електронна адреса . Віднедавна на сайті Укрзалізниці www.uz.gov.ua з’явилась ще й можливість подати звернення в онлайн-режимі, заповнивши спеціальну форму.