На Придніпровській залізниці у 2016 році до дисциплінарної відповідальності притягли 75 членів поїзних бригад, які порушили свої посадові обов’язки 23/2/2017
Покращення сервісу для пасажирів є одним із пріоритетів ПАТ «Укрзалізниця».Тож на Придніпровській магістралі не послаблюють контроль за членами поїзних бригад, які безпосередньо контактують із пасажирами, жорстко реагують на кожен факт порушення залізничниками трудової дисципліни, несумлінного виконання посадових інструкцій, нетактовної поведінки.
У 2016 році до дисциплінарної відповідальності за порушення трудової дисципліни на залізниці притягнули 75 працівників пасажирського господарства, 13-х із них звільнили, 62-м винесли догани.
Зокрема, торік було притягнуто до дисциплінарної відповідальності 58 несумлінних провідників, які обслуговували поїзди приміського сполучення. Тридцять шість із них провозили пасажирів без квитка або брали неповну вартість проїзду. Решту покарано за неетичну поведінку, недотримання внутрішнього розпорядку тощо.
У поїздах далекого сполучення у 2016 році було виявлено 17 фактів порушення службових обов’язків провідниками чи начальниками поїздів. Вісім із них провозили безквиткових пасажирів, сім – надлишкову ручну поклажу, два залізничники порушили митні правила. У результаті десять членів поїзних бригад залишилися без роботи, решта отримала догани.
Нагадаємо, що на цей час у ПАТ «Укрзалізниця» діють сервіси «Стоп корупція» та «Якість та сервіс», куди може звернутися кожен пасажир. Зокрема, «Стоп корупція»: телефон 0800-50-3222, електронна адреса ; «Якість та сервіс»: телефон 0800-50-3111, електронна адреса . Віднедавна на сайті Укрзалізниці www.uz.gov.ua з’явилась ще й можливість подати звернення в онлайн-режимі, заповнивши спеціальну форму.