Придніпровська залізниця: з початку 2017 року онлайн-продаж квитків зріс у 1,2 разу 10/3/2017
За два місяці 2017 року на Придніпровській залізниці було реалізовано 745,3 тис. проїзних документів, що майже на 7% більше, ніж за аналогічний період минулого року (у 2016 році - 697,6 тис. квитків).
За цей час пасажири оформили через Інтернет-сервіс Укрзалізниці понад 40% проїзних документів, а саме: 143,4 тис. квитків – у лютому і 298,9 тис. – за два місяці року.
Для порівняння: у лютому та за два місяці 2016 року пасажири Придніпровської залізниці придбали онлайн 120,5 тис. та 240,9 тис. квитків відповідно, тобто популярність послуги зросла в 1,2 разу.
Швидко і зручно – такі основні переваги електронного бронювання і продажу залізничних квитків. Купуючи квиток онлайн, можна самостійно обрати потрібний поїзд, вагон і місце. А також роздрукувати електронний проїзний документ на папері і здійснити посадку в поїзд, не йдучи до залізничної каси. Або взагалі обійтися без паперового квитка, отримавши на мобільний телефон спеціальний код і пред’явивши його для зчитування при посадці у поїзд.
Нагадаємо, що сьогодні квитки через Інтернет можна придбати на всі поїзди внутрішнього сполучення, окрім додаткових і регіональних. Також у режимі онлайн можна оформити та оплатити проїзд на регіональні поїзди та поїзди міжнародного сполучення з країнами СНД. При цьому пасажир отримує бланк замовлення, який необхідно обміняти в залізничній касі на звичайний квиток.
При придбанні квитків пасажири можуть скористатися офіційним сайтом Укрзалізниці
booking.uz.gov.ua, а з листопада минулого року працює його мобільна версія. Також віднедавна власники смартфонів на базі операційної системи Аndroid можуть використати мобільний додаток Укрзалізниці для придбання квитків, завантаживши його у Google Play. Незабаром ця послуга стане доступна і власникам мобільних пристроїв, що працюють на операційній системі IOS.