slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

Проблеми транспортування зерна вирішуються плануванням перевезень 14/8/117

За завданням в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова придніпровські залізничники обговорили із зерновиками Дніпропетровщини та Запоріжжя питання правильної організації перевезень зернових вантажів, що є особливо актуальним із початком транспортування зерна нового врожаю до місць його зберігання та на експорт до портів.

Придніпровську залізницю на цих заходах представляли директор регіональної філії Микола Кужавський, перший заступник начальника регіональної філії Олександр Декарчук, помічник директора регіональної філії Петро Лоза, в.о. начальника служби комерційної роботи та маркетингу Микола Харін, посадовці Криворізької та Запорізької дирекцій залізничних перевезень.

«Ми хочемо почути проблеми зерновиків, донести до них свої і спільними зусиллями виробити оптимальні та обопільно вигідні шляхи до їх вирішення», - так окреслив мету двосторонніх робочих зустрічей директор регіональної філії «Придніпровська залізниця» Микола Кужавський.

На думку залізничників, суттєво покращити логістику транспортування збіжжя сьогодні можна за рахунок чіткого планування залізничних перевезень елеваторами. Це дасть можливість залізниці передбачити, а за потреби й передислокувати необхідну кількість рухомого складу та локомотивів, уникнути простою зерновозів на станційних та припортових під’їзних коліях, прискорити обіг вагона, а отже - працювати стабільно та якомога повніше виконати замовлення зерновиків.

Окрім того, успіхові справи, вважають на залізниці, сприятиме і робота елеваторів на час подачі вагонів під навантаження в цілодобовому режимі, врахування дійсної пропускної спроможності своїх зерносховищ та відповідно - фронту навантаження, а також прямі договірні відносини з аграріями і залізничниками.

Останнє, зокрема, вкрай важливе для того, щоб уникнути спекуляцій окремих експедиторів на корупційній вагонній темі. Особливо зараз, коли придніпровські залізничники запровадили рівномірний розподіл рухомого складу між вантажовідправниками, що цілком унеможливило надання якихось переваг котромусь із клієнтів.

На магістралі також тримають під пильним контролем питання відновлення та ефективної експлуатації локомотивного парку. У результаті, попри той факт, що зношення дорожніх локомотивів наразі наближається до критичного, залізничникам удається тримати стабільним робочий парк локомотивів, удосконалювати логістику перевезень, нарощувати обсяги перевезень зернових вантажів.

Зі свого боку, представники основних зернозберігальних підприємств обох регіонів озвучили проблеми, що виникають у них у процесі організації транспортування зерна, висловили свої прохання та побажання до перевізника.

Зустрічі придніпровських залізничників та місцевих зерновиків були відвертими та конструктивними. «Ми прямо поговорили про «вузькі» місця, не приховували труднощів та проблем, по-партнерському шукали шляхи до їх вирішення, - підсумував поїздку директор регіональної філії Микола Кужавський. - Саме такий підхід до роботи з клієнтами, на нашу думку, дасть максимальний результат».