slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

ПАТ «Укрзалізниця» вживає заходи до подальшого нарощування обсягів залізничних перевезень у напрямку підприємств і портів Маріуполя 15/9/117

Днями директор регіональної філії «Придніпровська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» Микола Кужавський презентував Технічній раді товариства стратегію розвитку ділянки Пологи – Комиш-Зоря. Реалізація цієї стратегії дозволить найближчим часом значно збільшити пропускну спроможність маріупольського напрямку, повною мірою забезпечити потребу місцевих металургійних комбінатів

У 2016-2017 роках придніпровські залізничники виконали комплекс робіт, зокрема, капітальний ремонт шести колій та п’яти стрілочних переводів по станції Пологи, середній ремонт 14,3 км колії на перегоні Магедове – Комиш-Зоря, замінили новими майже 2,8 км рейок на перегонах Магедове – Комиш-Зоря, Пологи – Гусарка та Гусарка – Магедове.

Масштабні роботи було проведено і на Донецькій магістралі – будівництво двох роз’їздів на перегонах Розівка – Зачатівська і Зачатівська – Хлібодарівка та двох блокпостів на перегонах Комиш-Зоря – Розівка і Хлібодарівка – Волноваха.

Упродовж останніх місяців придніпровські залізничники стабільно забезпечують щодобову здачу через станцію Комиш-Зоря 16-18 (в окремі дати до 20 пар) вантажних поїздів і впритул наблизилися до максимальної межі розрахункової наявної пропускної спроможності ділянки Комиш-Зоря – Волноваха – 20 ниток поїздів (18 вантажних та два приміських). Цю пропускну спроможність закріплено в Нормативному графіку руху, затвердженому Міністерством інфраструктури України.

Подальше збільшення обсягів залізничних перевезень на маріупольському напрямку потребує розвитку місцевої колійної інфраструктури, що й має за мету презентована стратегія.

Її практична реалізація розподілена на кілька етапів, які за потреби послідовно втілюватимуться в життя. Це дозволить залізничникам гнучко реагувати на будь-які зміни (наприклад, у логістиці залізничних перевезень, коли буде усунено теперішні форс-мажорні обставини, або у роботі самих промислових підприємств і портів Маріуполя), а також раціонально використовувати кошти – виконання комплексу заходів потребує капітальних вкладень у сумі до 490 млн грн.

Зокрема, стратегією передбачається будівництво додаткових приймально-відправних колій по станціях Комиш-Зоря, Гусарка та Магедове, залізничного роз’їзду на 303-му кілометрі між станціями Гусарка та Магедове, відновлення близько 18 кілометрів двоколійних вставок та одного роз’їзду на перегоні Магедове – Комиш-Зоря, колійний розвиток станції Гусарка та залізничного роз’їзду 303-й кілометр.

Демонтаж наявних на ділянці Пологи – Комиш-Зоря двоколійних вставок був виконаний упродовж 1998-2002 років у зв’язку зі зменшенням інтенсивності руху поїздів – основним напрямком залізничного руху у східні регіони до 2014 року був електрифікований хід П’ятихатки – Чаплине.

У запланованих стратегією заходах будуть задіяні проектувальники, фахівці колійного господарства, господарств енергопостачання і сигналізації та зв’язку, а розпочати роботи планується вже в поточному році.

У результаті, завдяки проведеній придніпровськими залізничниками реконструкції, ПАТ «Укрзалізниця» отримає можливість повною мірою задовольняти потребу бізнесу і держави у залізничних перевезеннях на маріупольському напрямку.

Вирішенню цієї проблеми також сприятиме прийнята ПАТ «Укрзалізниця» комплексна програма відновлення експлуатаційного парку тягового рухомого складу. За дорученням в.о. голови правління Євгена Кравцова до кінця 2017 року буде відремонтовано 274 локомотиви і вже у вересні компанія повністю ліквідує дефіцит тягового рухомого складу. Окрім цього, ведуться консультації зі світовими виробниками тягового рухомого складу щодо організації виробництва локомотивів в Україні та запровадження програми модернізації наявного парку локомотивів.

Найближчим часом стратегію розвитку ділянки Пологи – Комиш-Зоря буде розглянуто на засіданні правління ПАТ «Укрзалізниця».