На Придніпровській магістралі залізничники та металурги обговорили шляхи підвищення ефективності використання вантажних вагонів 5/10/117
ПАТ «Укрзалізниця» і його регіональна філія «Придніпровська залізниця» стурбовані непродуктивним використанням вантажних вагонів на під’їзних коліях промислових підприємств. Це постійно скорочує перевізні можливості залізничного транспорту, призводить до гострого дефіциту вантажних ресурсів, а умовах підготовки до нового опалювального сезону перешкоджає виконанню урядового завдання із забезпечення вугіллям енергогенеруючих компаній України.
За дорученням в.о. голови правління Євгена Кравцова директор регіональної філії «Придніпровська залізниця» Микола Кужавський зустрівся із представниками металургійних комбінатів Дніпровського та Запорізького регіонів - ПАТ «Запоріжсталь», ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» і ПАТ «ДМК», де найчастіше та наймасовіше затримують вагони під вантажними операціями.
Так, за двадцять діб вересня середній час користування вагонами УТЛЦ на Дніпровському меткомбінаті склав 94,33 год. тоді, як за аналогічний період минулого року – 25,47 год.; на «АрселорМіттал Кривий Ріг» – 142,52 год. і 120,6 год. відповідно; на «Запоріжсталі» – 74,33 год. і 62,9 год. відповідно. Втрати вантажних ресурсів залізниці через неефективне їх використання на цих підприємствах становили 6615 вагонів.
«Через затримку вагонів металургами ПАТ «Укрзалізниця» і регіональна філія «Придніпровська залізниця» не лише несуть вагомі невиробничі втрати, але й обмежені у можливості оперативно задовольняти потреби інших вантажовідправників і вантажоотримувачів, зокрема вугледобувних та теплогенеруючих підприємств, – зазначив Микола Кужавський. – Це неприпустимо, особливо під час виконання урядової програми із забезпечення енергетичної безпеки країни в зимовий період 2017-2018 років».
За словами керівника залізниці, потреби промислових підприємств у вантажних ресурсах можуть повною мірою задовольнятися тільки за умови своєчасного навантаження-вивантаження, скорочення часу користування вагонами, планового рівномірного відправлення готової продукції, на чому, власне, й наполягали залізничники під час зустрічі.
Зі свого боку, представники металургійних комбінатів висловили низку зауважень до роботи залізниці, а також пропозиції, реалізація яких дозволить їм ефективніше використовувати парк вантажних вагонів. Зокрема, говорили про зміну порядку обліку вивантаження вагонів, покращення їх технічного стану, більш раціональне використання виставочних колій на станціях, своєчасне забирання вагонів із під’їзних колій підприємств та інше.
Насамкінець партнерського діалогу залізничники та металурги підтвердили готовність спільними зусиллями забезпечувати безперебійну роботу стратегічно важливих для економіки України галузей – залізничної та металургійної.