slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

У 2017 році кількість незаконних втручань у роботу Придніпровської залізниці зросла більш як удвічі 30/11/2017

У січні-жовтні 2017 року на Придніпровській залізниці було зафіксовано 145 випадків незаконного втручання сторонніх осіб у роботу магістралі. Унаслідок цих дій затримано 570 поїздів загалом на 341 год. 08 хв., залізниці завдані збитки на суму майже 1 млн 790 тис. грн.

У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року кількість несанкціонованих втручань у роботу залізничного транспорту в регіонах обслуговування регіональної філії зросла більш як удвічі, затримок поїздів – у 3,6 раза, завдані збитки – у 2,4 раза. Торік відповідно було зареєстровано 66 незаконних втручань у роботу магістралі, у результаті яких затримано 157 поїздів на 135 год. 59 хв., збитки перевищили 755 тис. грн.

Левову частку несанкціонованих втручань у роботу залізниці цього року становлять випадки розобладнання та розкрадання елементів рухомого складу, інфраструктури і вантажів (107 випадків проти 41 у минулому році).

Факти виявлення вибухових пристроїв, а також повідомлення про їх установлення у рухомому складі, на вокзалах та станціях було зафіксовано 16 разів (у 2016 – 14).

За десять місяців цього року зловмисники тричі кидали сторонні предмети у рухомий склад та накладали їх на колії, що призвело до затримки руху поїздів.

Не зменшилася у 2017 році кількість фактів насильства щодо осіб, які перебувають на залізничному транспорті, – 7 проти 7 відповідно.

Нагадаємо, що нещодавно придніпровські залізничники зустрілися з правоохоронцями Дніпропетровської та Запорізької областей, щоб обговорити питання посилення захисту залізничного майна і вантажів. На зустрічі було досягнуто домовленості про створення координаційних груп у складі працівників поліції та ВОХОР, спільне патрулювання найбільш криміногенних станцій і перегонів, влаштування засідок і пікетів, оперативний обмін інформацією на всіх рівнях, перевірки пунктів приймання брухту в районах, прилеглих до залізничних колій, тощо.