Придніпровська залізниця інформує 11/01/2018
Рівні показників якості телекомунікаційних послуг та обслуговування споживачів оператора регіональна філія «Придніпровська залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» за 2017 рік :
1. Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час – 100.
2. Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час – 76,56.
3. Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік – 0,44.
4. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) – 0,014.
5. Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів – 2,5.
6. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів – 2,25.
7. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) – 0,0.
8. Відсоток з'єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації для методів оцінки за автоматичним методом вимірювань якості передачі мови – 99,68.
9. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора – 99,3.