slide1slide2slide3slide4slide5slide6slide7slide8slide9slide10

Регіональна філія 'Придніпровська залізниця'
АТ 'Укрзалізниця'

Ви знаходитесь на офіційному сайті регіональної філії Придніпровська залізниця АТ "Укрзалізниця".

На 4 години довше простоюють на під’їзних коліях 25/11/2010

Більшість підприємств, що користуються рухомим складом Придніпровської залізниці, у 1,5-3 рази перевищують допустимі норми перебування вагонів під вантажними операціями, що встановлені «Єдиними технологічними процесами роботи під’їзних колій та станцій примикання». Про це свідчить аналіз використання вагонів Придніпровської залізниці на під’їзних коліях промислових підприємств за підсумками роботи 10 місяців 2010 року. Встановлено, що середній час користування вагонами, порівняно із минулорічним показником, збільшився на 3,94 год і становить 31,63 год.

Неефективне та нераціональне використання вантажних вагонів є серйозною перешкодою для зростання обсягів перевезень в умовах посилення дефіциту рухомого складу. Збільшувати обсяги перевезень можливо тільки завдяки прискоренню обігу вагонів, скороченню часу простою вагонів під вантажним операціями, зменшенню кількості ремонтів. Однак, не всі керівники підприємств це розуміють, у зв\'язку із чим гострою є проблема тривалого перебування вантажних вагонів в користуванні вантажовласників. Через незадовільне використання вагонів на підприємствах, що обслуговуються Придніпровською залізницею, втрати вантажних ресурсів за 10 місяців поточного року склали 458,3 тис. вагонів.

Найгірша ситуація із використанням вагонів – на комбінаті ВАТ «АрселорМіттал Кривій Ріг», де середній час знаходження вагонів на під’їзній колії становить 5,5 діб – 133,24 год, в порівнянні з технологічною нормою обробки вагонів згідно з ЄТП – 68 год, цей показник збільшено в 2 рази.

Схожа ситуація із використанням рухомого складу і на під’їзній колії ТОВ «ІНТЕРПАЙП Ніко Тьюб», де термін перебування вагонів у 2,5 рази перевищує технологічний час за умовами договору – 43,2 год.

Аналогічна ситуація з використанням вагонів спостерігається на багатьох підприємствах гірничо-металургійного комплексу: ВАТ «Орджонікідзевський ГЗК», ВАТ «Марганецький ГЗК», ПАТ «ХайдельбергЦемент Україна», ВАТ «Дніпрококс», ВАТ «ІНТЕРПАЙП Нижньодніпровський трубопрокатний завод», ВАТ «ІНТЕРПАЙП Новомосковський трубний завод», ВАТ «ДМК ім. Дзержинського».

Основні вантажоутворюючі підприємства не тільки неефективно використовують вагони, але й недбало до них відносяться. Маючи різноманітні пристрої та механізми, розгалужене колійне господарство, вони не утримують його в задовільному стані, і, як наслідок, допускають пошкодження вагонів на під\'їзних коліях підприємств при виконанні навантажувально-розвантажувальних робіт, а також чисельні сходи вагонів через незадовільний стан залізничних під\'їзних колій.

З початку року на металургійних підприємствах було пошкоджено 946 вагонів, із них 220 – під час сходу, таким чином збиток, нанесений залізниці, склав 2,2 млн. грн.

Керівництво Придніпровської залізниці неодноразово зверталося до керівників підприємств, які неефективно використовують рухомий склад, спільно с облдержадміністраціями проводилися наради з питання тривалої затримки вагонів на під’їзних коліях промислових підприємств. Однак, суттєвих результатів щодо покращення використання вагонів це не дало.

Раціональне використання рухомого складу є загальною справою залізниці і підприємств. Прийняття дієвих заходів зі зменшення обігу вагонів і виконання погоджених норм знаходження вагонів на під’їзних коліях дозволить певною мірою уникнути існуючого дефіциту рухомого складу та надасть залізниці можливість задовольняти потреби щодо перевезень згідно з наданими заявками підприємств.